torsdag 7 januari 2010

Förra årets 15 mest lästa böcker...



i Göteborg (eller de mest utlånade i alla fall...) är:

1. I taket lyser stjärnorna av Johanna Thydell
2. Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer

3. Ljudet av ditt hjärta av Stephenie Meyer

4. När jag hör din röst av Stephenie Meyer

5. Så länge vi båda andas av Stephenie Meyer

6. Jag såg honom först av Eva Susso

7. Hjärtans fröjd av Per Nilsson

8. Expert på att rodna av Katarina von Bredow

9. Sandos slash Ida av Sara Kadefors

10. Räcker det om jag älskar dig av Katarina von Bredow

11. Min typ brorsa av Johanna Lindbäck

12. Tio saker jag hatar med mig själv av Randa Abdel-Fattah

13. Det dina ögon ser av Christina Wahldén

14. Pojken i randig pyjamas av John Boyne

15. Det var en gång- massor av dinosaurier av Sarah Sheppard

Inga kommentarer: