fredag 7 maj 2010

Kärlekstema





Gillar du kärleksböcker? Du kanske gillar spännande kärleksböcker? Ifall du gillar Twilight-böckerna tycker jag att du ska läsa Vampire diaries! Böckerna handlar om Elena som är tillsammans med vampyren Stefan.

Vampire diaries finns även som spännande serie på TV, missa inte den!






Ifall du inte är så mycket för fantasy, kan jag rekommendera böcker skrivna av Katarina Von Bredow. Räcker det om jag älskar dig? är en bok som handlar om 19-åriga Fanny som precis har flyttat tillsammans med hennes snygga pojkvän. Allt blir dock inte så perfekt som det låter. Den unga läraren Finn blir nämligen ett stöd, vilket gör allt komplicerat...
Hur kär får man bli? är en annan bok som också är skriven av Katarina Von Bredow. Den handlar om svåra val, killen eller bästisen?






Praktikant, Anna

2 kommentarer:

Lisa sa...

Hej, jag hittade boken "vad hände med jennie?" på buss 17 förrförra veckan. Ser fram emot att läsa den men det får vänta lite., har massor att göra ned student och liknande. Någon som läst den, är den bra? Och vart tycker ni att jag ska lägga den när jag är klar med den?

Jennie sa...

Jag har inte läst den. Skriv gärna vad du tyckte när du hunnit läsa den. Är det en Värsta Boken-bok? Lägg den på en spårvagn, i en chipshylla på konsum eller i ett träningsombytesrum, var som blir nog bra, kul när böcker vandrar runt tycker jag. Ha en bra läsning!